Veja egy 2005-ben alapított francia cipőmárka, amely az elmúlt években nem volt annyira látható, mint most. Ami a Veja -t sok más cipőmárkától megkülönbözteti, az a fenntarthatóság, az etikus gyártás és a divatipar átláthatósága iránti erős elkötelezettsége. Vejamarketingstratégiája egyedülálló a divatiparban. Nem foglalkoznak hagyományos reklámmal vagy hírességek támogatásával. Ehelyett inkább a szájról-szájra terjedő hírekre és a termékeik minőségére támaszkodnak, hogy vonzzák a vásárlókat. Az üzleti tevékenységük egyedi módja az egyik oka annak, hogy az emberek érdeklődnek a Veja által gyártott tornacipők iránt. Egyik zászlóshajójuk a Esplar sziluett, amely egyszerű és időtlen dizájnnal rendelkezik, amely összhangban van a Veja minimalista esztétikájával. Ez egy sokoldalú és klasszikus tornacipő, amely különböző alkalmakra alkalmas. A felső a Esplar jellemzően fenntartható módon előállított anyagokból készül. Ez magában foglalja a környezetileg felelős beszállítóktól származó organikus pamutvásznat vagy bőrt. Other népszerű modellek a Venturi vagy a Kampo tornacipők. A márka közös együttműködője a Rick Owens, akivel a márka több sneaker sziluettet is piacra dobott. Veja válogatós a partnereivel kapcsolatban, és a Rick után a márka portfóliójába tartoznak a Marni-val közös kollekciók is, amelyek színes és érdekes mintákkal rendelkeznek.